FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
BETA 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Rozgrywka » BETA 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 1:06, 26 Wrz 2006    Temat postu: BETA 3

Beta 3


Tym razem sie troszke zabawimy.....

MISJA:

Ludzie musza zniszczyc centrale karaluchow znajdujacą sie na planecie Ziemia przez przejecie planety i utrzymanie jej na czas 1dnia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DarkRother dnia Wto 10:54, 26 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 8:13, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Opisz zmiany, bo nie za bardzo kojarze co jest z tymi nowymi budynkami

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 9:09, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Kwatera Główna: daje punkty budowy za ktore stawiamy budynki. Max punktow budowy to 1.5h + 30min od kazdego poziomu.

Produkcja = 49 + poziom
Max = produkcja * (1.5 + [0.5 * poziom]) <--- czyli czas magazynowania

Stocznia: Tu sobie budujemy stateczki... Do stateczkow musimy miec "Kluczyki" Razz (jak ktos ma pomysla na nazwe to dawac).
Max = poziom^2 * 5
Produkcja = poziom * 5

Port kosmiczny: Wymagany jesli chcemy transportowac surowce z nagazynu na planete. Im wyzszy poziom tym szybciej to sie odbywa.

Aha przeliczenie wszystkich produkcji na planecie odbywa sie co 15min


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 14:01, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Zmiany wg mnie trochę kontrowersyjne, gdyż na początku obiecywałeś że gra nie będzie tak absorbowała jak inne gry - będzie wymagała poświęcenia jej niewiele czasu. Wprowadzenie Kwatery głównaj powoduje że przewagę osiągają Ci którzy moga co 2h-3h logowac się w ciągu całego dnia.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 16:37, 26 Wrz 2006    Temat postu:

własnie to samo ja zauwazyłem wyduż ten czas moze do cirka 8-16h dla maxu i powinno byc ok Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 17:09, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Po drugie - pomysł z questem jest świetny - tyle że nawet jak ktoś odbije Ci tę planetę "Ziemia", to i tak nikt z karaluchów nie zdąży z odsieczą, gdyż czas lotu jest dłuższy niż 1 dzień :>
Po trzecie - za bardzo jesteśmy rozrzuceni w kosmosie - powiększ mape i dodaj do niej współrzędne.
Po czwarte - zagęść generowanie planet, bo teraz jest ich rzadziutko.
Po piąte - Ten czas od Kwatery głównej powinno się dośc łatwo wydłużyć - może zrób tak, że 2 poziom daje około 5-6h na akumulację, a kolejny dodał by około 2-3h. Następne poziomy dodawały by coraz mniej. Bo zrobienie do 17 poziomy KG (10h akumulacji) będzie trwało tydzień lub dłużej.

Narazie tyle


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 19:01, 26 Wrz 2006    Temat postu:

pierwsza uwaga- na poczatku zawsze trzeba sie czesto logowac... ale moze faktycznie przydalo by sie to zwiekszyc do 3h magazynowania (obecnie jest 1.5h na wyjsciu).

KG szybko sie rozbuduje... dlaczego? Bo nie zadazamy wydawac zarobionej kasy Razz... jutro juz bedziecie miec 1KG a wieczorem i 2 jak bedziecie chcieli.
I zanim sie obejrzycie bedziecie mieli 17 poziom KG. (na glownej mozna spokojnie dojechac do 40-50KG no ale po co komu tyle Razz)

Cena budynkow sie nie zmienia! Tylko czas budowy sie wydluza. Wiec coraz wiecej bedziecie odkladac na budynki dodatkowe co kosztuja malo Ptk Budowy a duzo kasy. No i na flote oczywiscie...

Czasy dolotu jeszcze pozmieniam wiec na pewnoi nie bedzie problemu z tym 1 dniem... na pewno loty sie przyspiesza... no i do sojusznika leci sie 25% szybciej. Ale jak chcecie to moge np do 3 dni wydluzyc?

A do swojej 50% szybciej.

Pytanie? o co chodzi z rzadkoscia planet? jesli o ilosc to duzo nam ich nie trzeba... na razie jest kolo 12-15 na lepka wiec chyba starczy zwlaszcza ze niektorych bedzie sie eliminowac Razz.



Pogramy tydzien i zaplanujemy pierwsze korekty , co za szybko , co za wolno...
Mi pierwsze co sie nasowa to nie oplaca sie na razie robic domow....
Jakies pomysly? Wiekszy %? no ale w sumie jak ktos postawi 10 domow to ma 10% do przyrostu... to malo czy starczy?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 22:00, 26 Wrz 2006    Temat postu:

To KG to może i dobry pomysł - ale powinien on blokować gości co logują się rzadziej niż np. 2 razy dziennie (czyli odstępy logowania większe niż 12h). Wtedy to miałoby jakiś sens - ale zmuszanie aby logować się co 2h? ... Przesada. Może funkcję KG przenieś do badania - tak aby przy nowej planecie nie trzeba było powtarzać kilku dni z logowaniem co 2h?

Rzadkość - chodzi mi o to że mapa obecnie ma za duże wymiary i platety są porozrzucane za bardzo - lepiej zbliżyć do siebie planety - tak aby to co teraz jest zmieściło się na mniejszej powierzchni. I koniecznie przeró mapę - niech pokazuje większy obszar i dodaj współrzędne - tak aby było wiadomo gdzie kończy się mapaTeraz jest mi strasznie ciężko odnaleźć się na mapie - bo ciągłe scrollowanie mapy jest ... do bani Sad A ilość planet na łebka bym stanowczo zmniejszył - z 6 by wystarczyło.

No i z domami to prawda - na początku wogóle ich nie będę budował - bo za wiele kosztują w stosunku do ekektów - podnieś bonus który dają (myślę gdzieś o 5-10%) i obserwuj ile domów powstaje. Możesz też podnieść trochę cenę domów. Pamiętasz końcówkę ostatniej bety? Postawiłem domów na maxa na wszystkich planetach a później je burzyłem po woli - to było bez sensu - niech domy dają spory przyrost, ale nie zmuszaj aby się je burzyło - Zrób może tak, aby zmniejszyć początkowy przyrost, ale daj dobry bonus z domu (~10%) i niech zacznie działać badanie - odpowiedzialne za przyrost (tylko niech nie daje 1%/level - bo nie będzie ono opłacalne - jak ktoś wyda 2M kryształów na badanie, to niech odczuje że wnosi coś ono)

Przydałby się jeden post z opisem wszystkich badań - bo narazie nie wiadaomo co działa a co nie działą - wspoinałeś ne wszystkie będą działały


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 0:11, 27 Wrz 2006    Temat postu:

A wiec tak:

KG pelni funkcje rosnacej ceny i predkosci budow jak w kazdej grze na poczatku trzeba czesciej zagladac... potem coraz zadziej ale i wiecej obowiazkow jest. Ale moze faktycznie zwieksze standardowe przechowanie z 1.5h na 3h (czyli obecne na 2 poziomie 3.5h).

I tak juz to w pewien sposob zastepuje kolejkowanie bo sie odklada... w grach ktorych jest czas budowy trzeba clickac jak sie wybuduje a jak sie kliknie 1h pozniej to juz sie jest do tylu a w AR tak nie jest wiec i tak to juz spore udogodnienie.

Rzadkosc - chodzi ci chyba o układy? bo planety to w tabelkach sa.
Mapy nie powieksze... moge troszke uciesnic... ale wtedy nie bedzie taka ladna... pamietajcie ze mam zamiar dodac jeszcze elementy krajobrazu (nebule czarne dziury pola asteroidow itp.) Nie bedzie ich duzo i beda stanowic swoistego rodzaju punkty odniesienia.

Podzialke wprowadze tylko musze sie jeszcze zastanowic jak to zrobic... tabelarycznie czy na divach.


Domy - 10% to za duzo ... wybudujesz 10 i masz 100% Neutral.... 10 to ja juz moglbym miec.... A na planecie zmiescie sie z 1000 domow Razz to chyba przesada. Moze 2% bedzie dosc... 10 = 20% to juz sporo chyba ... zwlaszcza ze 10 domow to nie majatek a z podatku mozna sporo kupic obecnie surowki.

Opis badan mozecie znalesc w centrum badan (lub klikajac na probowke w tabeli z posiadanymi badaniami).

Guzik do centrum badan jest w oknie badan na gorze (na ciemnym pasku)


Opisy bede robil po trochu. Badania dzialaja juz wszystkie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 0:47, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wg mnie mapa ma być funkcjonalana a nie ładna. Co z tego że będzie zawierała bajery i wodotryski, skoro widać na niej jednorazowo 5-8 planet i na dodatek bez wskazania miejsca gdzie to obecnie jest? Duża mapa to podstawa. Ja na obecnej nie za bardzo widzę co się dzieje - czyli nadal twierdzę że mała mapa jest do bani.

A rzadkość to o systemy oczywiście mi chodziło. Są duże połacie gdzie systemów nie ma. Powinno to być bardziej zacieśnione


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 2:03, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Ale o to chodzi zeby byly bardzie jtrategiczne systemy... Tzn robimy wieksza obrone na przesmyku itp.

Poza tym wieksze zroznicowanie pozwala latwiej okreslic gdzie jestesmy... jak bedzie taka paćka jak na AW to juz wogole nic nie bedzie widac. (Pamietaj ze czasy lotow beda inne niz byly poprzednio, bedzie juz szybciej.)

A duza nie bedzie poreczna bo trzeba by bylo przewijac strone na dul zeby kliknac na dolna strzalke. Potem wycofie nas do gory przegladarki i znowu przewijamy do dolnej strzalki... to jest malo funkcjonalne dopiero.
Mapa musi sie miescic w ekranie zeby latwo sie nia operowalo.

A co do niewiedzenia gdzie sie jest to duzo latwiej to okreslisz jak beda znaki szczegolne (nebule, czarne dziury itp.)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 7:49, 27 Wrz 2006    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 11:00, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Sporo masz tego miejsca Neutral....

Ale np ja mam rodzielczosc 1024x768 i nie mam nawet centymetra calego.

A jednak 80% robi na tej rozdzielczosci wiec musze do wiekszosci dostosowac....

Jaka ty masz rozdzielczosc?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 11:10, 27 Wrz 2006    Temat postu:

a nie mozna dac mozliwości wyboru wielkosci mapy??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 11:11, 27 Wrz 2006    Temat postu:



U mnie to tak wyglada....

Z wyborem to juz predzej...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 22:47, 27 Wrz 2006    Temat postu:

1280x1024. U ciebie też jest sporo miejsca na boki. Przecież mapa nie musi być kwadratowa

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 22:53, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Nie no musi byc bo dziwnie bedzie wygladac :/

Ale moge zrobic tez duza wersje do wyboru.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 23:29, 27 Wrz 2006    Temat postu:

zrób po prostu zakładake opcje i 3 wersje do wyboru:
1) 800x600
2) 1024X800
3) nastepna nie pamietam jaka i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 23:37, 27 Wrz 2006    Temat postu:

800x600 to na pewno nie trzeba bo z takiej rozdzielczosci to nawet 2%ludzi nie korzysta.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 8:08, 28 Wrz 2006    Temat postu:

No to daj możliwość wpisania wymiarów mapy: szerokość i wysokość. Wtedy wszystkim dogodzisz Very Happy

PS. NAdal nie rozumiem dlaczego mapa musi być kwadratowa ...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Czw 10:02, 28 Wrz 2006    Temat postu:

zeby ladnie wygladala Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 12:04, 28 Wrz 2006    Temat postu:

No to widze że jesteś na etapie wygladu a nie użyteczności Razz Zrób tak aby mozna było dostosowac wielkośc mapy poprzez podanie dwóch wymiarów i wszyscy będa zadowoleni - u Ciebie będzie ładnie wyglądała, a ja będe dużo widział Very Happy

Widzę że masz mały problem z zaokrągleniami - produkcja z kwatery głównej po 3,5h wyniosła o 1 punkt mniej niż powinna - przez to musiałem czekac o 15 minut dłużej na kolejny budynek. Innymi słowy: Wyliczasz że zapełnienie magazynu kwatery głównej wynosi np. 3,5h, a tak naprawdę w tym czasie dostałem o 1 punkt mniej.

Dlaczego ranking technologii jest pusty?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Czw 13:11, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Bo pewnie bylo to bylo 0.8 albo 0.9 punkta... a zokraglane jest zawsze w dol... nie da sie urzyc czegoc so jest w 80% Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 13:25, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Produkcja: 53
Poziom KG: 4
Pojemność magazynu: 3,5h, czyli 3,5 * 53 = 185,5 (podajesz że 186)
=========
Po 3,5h uzbierało się 185.

Problem ten będzie się pojawiał przy każdej nieparzystej produkcji. Obecnie robie 6level KG i mysle ze wszystko bedzie OK.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 14:14, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Czemu nie mogę kupić innych badan?? nie działają jeszzcze???


A jeszcze jedna sprawa.. poobcinaj wszedzie po 1,2 zera bo sie olbrzymie liczby robią a to dopiero początek gry (w menu zeby mozna było ustawiac jednostki na przykład zamiast 800 0,8 tys) strach sie bac co bedzie dalej przeciez nikt sie nie pokapuje jak bedzie miał liczbe 2134523450000


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Rozgrywka » BETA 3
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group