Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:09, 11 Paź 2006 Temat postu: Planety |
|
|
Zróżnicowanie planet takie, że produkcja surowców to 21/79 i nie mozna na taka planete dosłac surowców to błąd. Zrównoważ to bardziej - tak aby maksymalnie ta różnica była dużo mniejsza, albo pozwól dosyłać surowce na świeżo skolonizowana planetę. Nie mów mi że wybudowanie portu rozwiąże problem, bo świeża planeta ma po kilka kilo surowców a port kosztuje 5-6 razy więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:31, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
tez sie nad tym zastatnawiałem ale dzięki temu nie wybiera sie planet bez sensu a przeciez w kosmosie jest duza roznorodność... no i rozwiozuje sie problem zbyt duzej ilosci planet, chociaz te z dużą ilościa kryształu uzywam do badan.
Po prostu niech port kosmiczny na poziomie pierwszym bedzie znacznie tanszy albo planeta zaczyna zawsze z jedynką i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Śro 22:30, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Przyznam sie ze zroznicowanie jest troszke zle ...
Pokichalo mi sie i zamiast w przedziale od 30-70 losowalo metal w przedziale 20-50
A krysztal to 100-metal....
Wiec jak mozna zauwazyc krysztalu jest duzo wiecej w kosmosie!
Nie wiem jak ja moglem ten wzor tak napisac ze mi takie pierdoly wyszly no ale trudno... stalo sie i trzeba przetrwac.... normalnie nie bedzie az takich jaj.
A cene portu moze faktycznie troszke obnize .... ale na razie niech bedzie taka jak jest i zobaczymy co z tego bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:36, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
to zrób chociaż żeby świeżo wybudowana planeta miał port na 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 15:58, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To by bylo troche bez sensu ...
Caly mik polega na tym zeby sie nie dalo do nowych planet dosylac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:15, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
to daj planetą torche równowagi
P.S torche inna sprawa zauważylismy z detem że szybko sie lata, troche za szybko jak na początek, zobaczysz co bedzie na 40 poziomie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 16:56, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Za szybko jednak? hmmmm...
Moze troche przesadilem w 2 stone teraz ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:26, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wg. mnie szybkość latania musi byc powiązana z czasem walki.
Jeżeli lecisz wolno, to przeciwnik ma czas na skrzyknięcie kompanów aby bronić planety - wtedy walki moga trwać relatywnie krótko.
Natomiast jak lata się szybko to walki musza trwać długo, tak aby był czas aby kompani dolecieli na pomoc atakowanemu (atakujący nie może w 1h rozwalic wszystiego - to byłoby za szybko).
A czy teraz lata się za szybko - nie wiem - zalezy od tego powyższego. Na pewno teraz lata się szybciej i czas lotu do innego systemu wynoszacy - 2 - 3 dni chyba jest odpowiedni - może trochę za szybko lata się po układzie własnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pią 13:29, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ciezkie statki lataja dosc wolno wewnatrz ukladu.
A walka trwa dosc dlugo, zalezy od ilosci statkow:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:37, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dodaj linka do tego symulatora w grze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:19, 17 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Symulator pokazuje różne wyniki walki gdy kliknie sie kilka razy na przycisku "Przelicz" - jest to zachowanie zamierzone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Śro 22:55, 18 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tak bo celnosc statkow jest usredniona w statystykach ale w realu raz trafia 2% raz 100% a raz 56%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|