Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:25, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
eh no proponuje by bylo tak ze 2-3 uklady na gracza z losowa iloscia planet... generowane przy logowaniu sie kazdego nowego gracza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 18:37, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm pomysl calkiem dobry .... ale jak zastanawiam sie... bo jak komus sie trafi system z 3 planetami to ma lipke na start.... Bo bedzie po reszte musial daleko latac.
Chyba ze zrobimy tak ze home sys bedzie od 5 w gore?
I zastanawiam sie nad 3 sysami na jednego gracza ... srednia planet losowych to 4.5 (12-3/2) razy 3 to 13-14 planet na start.... wyglada dobrze.... tylko czy komus ni bedzie sie oplacalo resign robic zeby byc w lepszym systemie jak mu sie maly trafi.... moze to tez trzeba uwzglednic bo wolne systemy sie zrobia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:44, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
resigni to to plaga - zobacz na AW - niby 3 planety sa na gracza, a tak naprawdę od 6-8 trzeba walczyć o nie. Przy 10-12 dopiero zaczyna się wycinanie wolnych strzelców. Myślę że spokojnie możesz przyjąć 2 systemy na łebka, a nie 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 21:40, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tez tak mysle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:44, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tak się zastanawiam w czym tkwi grywalność moo2? Zawsze mi sie podobało zarządzanie planetami. Jednak pod koniec jak planet było ponad 30 to już nie było przyjemna. Świetne było projektowanie własnych statków. Choć myślę że nie powinno to mieć dużego wpływu na wyniki walk - nowsze mogą mieć najwyżej dwa razy większe szanse niż te nie modernizowane od początku gry. No i rewelacja w stosunku do moo1 - zniknęły floty złożone z 32000 małych niszczycieli , czyli mało statków a konkretnych. Tylko tech. były troszkę skopane w moo2. Nie wiem jakim cudem komputer miał wszystkie tech, a mi ich zawsze brakowało.
Aby gra była bardziej zespołowa to trzeba by wprowadzić jakieś jednostki sojuszowe - tzn. oddawanie floty na jakiś czas pod komendę dowódcy (np. na czas bitwy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
xmx
Noobs
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:27, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jak tak was słucham to zaczynam się niepokoić że ta gra będzie jednak zbyt czasochłonna żeby w nią grać, proponuję ograniczyć liczbę pomysłów. a jeżeli
nie -to niech admin stworzy grę którą każdy sobie zainstaluje na kompie a internetowo będziemy się tylko wymieniać danymi. taką grę to ja rozumiem.
AT zaczyna przypominać Ogame (bez urazy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:36, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Własnie o tym pisłame dopuki masz kilka planet, albo pare stataków to bardzo to dbasz bo człowiek do tego przywiązuje sie (utrzsami) wolimy budować pojedncze na maksa dopicowanie techniszcze statki... i jeszcze najlepiej jakby mozna było wsadzic do nich dowódcę który się szkoli .
W Moo2 kompa na pozimoach trudnosci powyzej hard oszukiwał dostawał darmowe technolgie i statki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Śro 18:57, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale to ai faktycznie wredne jest w moo... zamiast zrobic symulacje gacza to on po prostu po jakis wydarzeniach dostaje i ma ... i zazwyczaj jest to duzo szybciej niz jest to mozliwe grajac normalnie...
a wracajac do planet.... to przy tych 2 ogrniacznikach morale + podatki i jeszcze obrony zaraz wszystko sie unormuje ... a jak jeszcze soc bedzie zle to dalej bedziemy korygowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:33, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
@Morkol - dlatego nie grałem na poziomach wysokich Wolałem wygrywać
Odnośnie AT: zauważyłem że czerwoni mają planet więcej niż ludzi na planecie ziemia... Jak pisał Morkol - mało planet = większa więź z grą. Co z tego że będzie morale i podatki. Chodzi o to aby ciężko zakłądało się kolejne kolonie, wtedy będzie większa satysfakcja z ich posiadania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Śro 22:49, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nie martwiaj sie ..... jak zrobie podatki to moze byc nawet bardzo ciezko z koloniami zmieniajac jedna liczbe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:23, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ta gra juz wymaga za duzo czasu... chociazby to ze po zdobyciu planeyty trzeba godizne zekac by ja zbudowac
ze juz nie wpsomne ze trzeba sie zalogowac by skolonizowac planete...
jak ktos sle 5-10 colony shipow to ma rpzesrane (znam ten bol )[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 11:41, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No to czaly czas mowie ze za szybko gra idzie i dlatego potrzebuje sie tyle czasu. Ale to zwolnimy niedlugo.
1. za szybkie wydobycie. (zmiana na to ze fabryka daje dodatkowe % od wydobycia przez popki zloz rozwiaze problem)
2. za duzo miejsca i nikt sie na poczatku nie boi napadow.
3. nie da sie zabardzo wydawac na co innego niz na kolony w obecnym czasie. to sie zmieni jak wejdzie pare nowych rzeczy.
4. wprowadze podatki i morale to sie to bardzo zmieni wszystko
A to ze trzeba samemu klikac jak doleci kolon ma swoje minusy.... ale nie mozecie powiedziec ze nie ma +. bo np. mozna sie rozmyslic i poleciec gdzie indziej. mozna doleciec na planete polowa zrobic jumpa a reszta skolonizowac.
jak sie zwolni gre to i tak nie bedzie mialo duzego znaczenia ze sie o 3h wolniej skolonizowalo niz dolecial colon .... choc teraz ma duze bo gra idzie jak burza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:47, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Aghh pogóbiłem sie w planetach ....
Mam pewien pomysł jak zmusić ludzi do walki o planety a nie brania kupy nowych z pomocą colny (pozostawijąc przy tym dużą ich ilość we wszechswiece??) Proste uczynić rozwuj planety drogim juz od początk, tak żeby ludzią bardziej opłacało sie zabrac komus niz budowac od nowa.
Zmina sposobu produkcji moze to zmenic bo ja juz nie wiem co sie u mniej dzieje... Jak bedzie podział na mniejsze wieększe to tez ludzie będą w ostateczności brali te mniejsze. Bo jest tragednia za chwile bede miał gurbo powyzej 20 i juz nie wim co sie dzieje..
Z innej beczki: Da sie wprowadzic kolejke budowania albo automat budowania?? Ze na przykaład na 2 koplanie stali buduje 1,5 kryształu 1 laba i 1,7 grow??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:45, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja też się pogubiłem w ilości planet. Za dużo ich i za tanie jest rozbudowywanie nowych. Każdy kolejny budynek powinien kosztować 2 razy więcej niż poprzedni.
Dodatkowo przy handlu: Gdy robimy zwiezienie surowców z planet, to przydałaby się opcja zaznaczenia wszystkich planet do wysyłki, a później ręcznie odznac zenia tych kilku które się jeszcze rozwijają. U mnie robię spend z 2/3 planet i trochę długo trwa to klikanie w ptaszki zaznaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pią 22:06, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
1 jest od zaznaczania/odznaczania wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:51, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Czy to było a ja nie zauważyłem, czy też dorobiłeś?
I jeszcze jedno - dlaczego klikanie w tego ptaszka na górze nie powoduje zmiany ptaszka przy ostatniej planecie? Nie zaznacza ani nie odznacza go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:32, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
moze ptaszek CIę nie lubi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 20:47, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
bylo caly czas....
a ostatni ptaszek cos nie lubi luczi chyba
Ale go zaraz zmusze zeby polubil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|