FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Planety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Nowe pomysły » Planety
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yasioo
Rozgadany



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 18:25, 20 Cze 2006    Temat postu:

eh no proponuje by bylo tak ze 2-3 uklady na gracza z losowa iloscia planet... generowane przy logowaniu sie kazdego nowego gracza Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 18:37, 20 Cze 2006    Temat postu:

Hmmm pomysl calkiem dobry .... ale jak zastanawiam sie... bo jak komus sie trafi system z 3 planetami to ma lipke na start.... Bo bedzie po reszte musial daleko latac.

Chyba ze zrobimy tak ze home sys bedzie od 5 w gore?

I zastanawiam sie nad 3 sysami na jednego gracza ... srednia planet losowych to 4.5 (12-3/2) razy 3 to 13-14 planet na start.... wyglada dobrze.... tylko czy komus ni bedzie sie oplacalo resign robic zeby byc w lepszym systemie jak mu sie maly trafi.... moze to tez trzeba uwzglednic bo wolne systemy sie zrobia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 18:44, 20 Cze 2006    Temat postu:

resigni to to plaga - zobacz na AW - niby 3 planety sa na gracza, a tak naprawdę od 6-8 trzeba walczyć o nie. Przy 10-12 dopiero zaczyna się wycinanie wolnych strzelców. Myślę że spokojnie możesz przyjąć 2 systemy na łebka, a nie 3

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 21:40, 20 Cze 2006    Temat postu:

Tez tak mysle Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 22:44, 20 Cze 2006    Temat postu:

Tak się zastanawiam w czym tkwi grywalność moo2? Zawsze mi sie podobało zarządzanie planetami. Jednak pod koniec jak planet było ponad 30 to już nie było przyjemna. Świetne było projektowanie własnych statków. Choć myślę że nie powinno to mieć dużego wpływu na wyniki walk - nowsze mogą mieć najwyżej dwa razy większe szanse niż te nie modernizowane od początku gry. No i rewelacja w stosunku do moo1 - zniknęły floty złożone z 32000 małych niszczycieli Very Happy, czyli mało statków a konkretnych. Tylko tech. były troszkę skopane w moo2. Nie wiem jakim cudem komputer miał wszystkie tech, a mi ich zawsze brakowało.

Aby gra była bardziej zespołowa to trzeba by wprowadzić jakieś jednostki sojuszowe - tzn. oddawanie floty na jakiś czas pod komendę dowódcy (np. na czas bitwy)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
xmx
Noobs



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 1:27, 21 Cze 2006    Temat postu:

jak tak was słucham to zaczynam się niepokoić że ta gra będzie jednak zbyt czasochłonna żeby w nią grać, proponuję ograniczyć liczbę pomysłów. a jeżeli
nie -to niech admin stworzy grę którą każdy sobie zainstaluje na kompie a internetowo będziemy się tylko wymieniać danymi. taką grę to ja rozumiem.
AT zaczyna przypominać Ogame (bez urazy Razz)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 12:36, 21 Cze 2006    Temat postu:

Własnie o tym pisłame dopuki masz kilka planet, albo pare stataków to bardzo to dbasz bo człowiek do tego przywiązuje sie (utrzsami) wolimy budować pojedncze na maksa dopicowanie techniszcze statki... i jeszcze najlepiej jakby mozna było wsadzic do nich dowódcę który się szkoli Very Happy.
W Moo2 kompa na pozimoach trudnosci powyzej hard oszukiwał dostawał darmowe technolgie i statki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 18:57, 21 Cze 2006    Temat postu:

Ale to ai faktycznie wredne jest w moo... zamiast zrobic symulacje gacza to on po prostu po jakis wydarzeniach dostaje i ma ... i zazwyczaj jest to duzo szybciej niz jest to mozliwe grajac normalnie...


a wracajac do planet.... to przy tych 2 ogrniacznikach morale + podatki i jeszcze obrony zaraz wszystko sie unormuje Smile ... a jak jeszcze soc bedzie zle to dalej bedziemy korygowac


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 22:33, 21 Cze 2006    Temat postu:

@Morkol - dlatego nie grałem na poziomach wysokich Smile Wolałem wygrywać Razz

Odnośnie AT: zauważyłem że czerwoni mają planet więcej niż ludzi na planecie ziemia... Jak pisał Morkol - mało planet = większa więź z grą. Co z tego że będzie morale i podatki. Chodzi o to aby ciężko zakłądało się kolejne kolonie, wtedy będzie większa satysfakcja z ich posiadania.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 22:49, 21 Cze 2006    Temat postu:

Nie martwiaj sie Wink..... jak zrobie podatki to moze byc nawet bardzo ciezko z koloniami zmieniajac jedna liczbe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yasioo
Rozgadany



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 10:23, 22 Cze 2006    Temat postu:

ta gra juz wymaga za duzo czasu... chociazby to ze po zdobyciu planeyty trzeba godizne zekac by ja zbudowac Wink
ze juz nie wpsomne ze trzeba sie zalogowac by skolonizowac planete...
jak ktos sle 5-10 colony shipow to ma rpzesrane (znam ten bol )[/img]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Czw 11:41, 22 Cze 2006    Temat postu:

No to czaly czas mowie ze za szybko gra idzie i dlatego potrzebuje sie tyle czasu. Ale to zwolnimy niedlugo.

1. za szybkie wydobycie. (zmiana na to ze fabryka daje dodatkowe % od wydobycia przez popki zloz rozwiaze problem)
2. za duzo miejsca i nikt sie na poczatku nie boi napadow.
3. nie da sie zabardzo wydawac na co innego niz na kolony w obecnym czasie. to sie zmieni jak wejdzie pare nowych rzeczy.
4. wprowadze podatki i morale to sie to bardzo zmieni wszystko Razz


A to ze trzeba samemu klikac jak doleci kolon ma swoje minusy.... ale nie mozecie powiedziec ze nie ma +. bo np. mozna sie rozmyslic i poleciec gdzie indziej. mozna doleciec na planete polowa zrobic jumpa a reszta skolonizowac.

jak sie zwolni gre to i tak nie bedzie mialo duzego znaczenia ze sie o 3h wolniej skolonizowalo niz dolecial colon .... choc teraz ma duze bo gra idzie jak burza Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 18:47, 22 Cze 2006    Temat postu:

Aghh pogóbiłem sie w planetach Sad....

Mam pewien pomysł jak zmusić ludzi do walki o planety a nie brania kupy nowych z pomocą colny (pozostawijąc przy tym dużą ich ilość we wszechswiece??) Proste uczynić rozwuj planety drogim juz od początk, tak żeby ludzią bardziej opłacało sie zabrac komus niz budowac od nowa.

Zmina sposobu produkcji moze to zmenic bo ja juz nie wiem co sie u mniej dzieje... Jak bedzie podział na mniejsze wieększe to tez ludzie będą w ostateczności brali te mniejsze. Bo jest tragednia za chwile bede miał gurbo powyzej 20 i juz nie wim co sie dzieje..

Z innej beczki: Da sie wprowadzic kolejke budowania albo automat budowania?? Ze na przykaład na 2 koplanie stali buduje 1,5 kryształu 1 laba i 1,7 grow??


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 21:45, 30 Cze 2006    Temat postu:

Ja też się pogubiłem w ilości planet. Za dużo ich i za tanie jest rozbudowywanie nowych. Każdy kolejny budynek powinien kosztować 2 razy więcej niż poprzedni.

Dodatkowo przy handlu: Gdy robimy zwiezienie surowców z planet, to przydałaby się opcja zaznaczenia wszystkich planet do wysyłki, a później ręcznie odznac zenia tych kilku które się jeszcze rozwijają. U mnie robię spend z 2/3 planet i trochę długo trwa to klikanie w ptaszki zaznaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Pią 22:06, 30 Cze 2006    Temat postu:

Razz

1 jest od zaznaczania/odznaczania wszystkich Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 21:51, 01 Lip 2006    Temat postu:

Czy to było a ja nie zauważyłem, czy też dorobiłeś? Smile

I jeszcze jedno - dlaczego klikanie w tego ptaszka na górze nie powoduje zmiany ptaszka przy ostatniej planecie? Nie zaznacza ani nie odznacza go


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 16:32, 03 Lip 2006    Temat postu:

moze ptaszek CIę nie lubi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Pon 20:47, 03 Lip 2006    Temat postu:

bylo caly czas....

a ostatni ptaszek cos nie lubi luczi chyba Razz

Ale go zaraz zmusze zeby polubil Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Nowe pomysły » Planety
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group