Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:16, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
proponuje by te budynki wypisywane w tabeli calkiem po prawej byly porpsotu wpisane rpzy kazdym wydobyciu/wzroscie w nawiasie chociaz mzoe do tej formy tez sie przyzwyczaje i moze okaze sie nawet lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Sob 13:26, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Lawiej widac rozwiniecie poszczegolnych planet. Poza tym to nie beda jedyne budynki i potem bedzie mozna sie pogubic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:03, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no to z kreseczkami to juz czlowiek wogole bedzie sie gubil...
a w tej grze nie jest istotne rozwiniecie planet wzgledem ile one maja tylko ile one maja w stosunku do tego co produkuja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Sob 14:51, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale to wtedy juz nie bdzie kreseczkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:23, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jak sa teraz te wiertla itd to przydaloby sie gdyby gdzies bylo napisane jakie surowce w jakich ilosciach sa na planecie z uwzglednieniem modyfikatorow
cos w rodzaju
15(16.5) 15(16.5)
by widzec ile da kazdy nowy budynek, popek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 23:03, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm.... w sumie dobre to.
Zrobie to jutro popoludniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:34, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
rzeczywiscie przyda sie wnawiasach zmodyfikowany (tak samo ze wszystkim siłą floty, kosztami, zeby wiedziec ile płaci/dostaje sie na prawde)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 15:00, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale sily flot to nigdzie nie bedzie przeliczal... kalkulatorek bedzie potem zrobiony....
i kosztam czego? koszty od razu pokazuje zmodyfikowane.... nie ma potrzeby pokazywac standardowych cen i realnychw nawiasach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:40, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale chpdzi mi o to co planeta daje ze 15/15 by wiedziec ile daje z modyfikatorami bo nie wiem ile da mi dodatkowy budynek ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 20:16, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem . twoj pomysl rozumiem.... chyba ze zmienie tak zewiertla beda podnosic zloza a nie cale wydobycie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yasioo
Rozgadany
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:57, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nienie, bez sensu... bo ludzie beda zdobywac planety i je tak odbijac ;P
znaczy bedzie rasa wiertaczy ktorzy beda pierw planete brac a po nich ktos inny...
ja proponuje by w liscie planet pisalo obok wartosci mineralnych planete w nawiasach ich wartosci z modyfikatorem, to raczej nie klopot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:02, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale rasa wiertaczy to byłoby coś fajnego - gość który rasuje planety. Można zrobić jakieś nauki i jakiś statek, który będzie uszlachetniał planetki - statek ten musiałby trochę powiercić planetę i wtedy zwiększy się jej produkcja. Badaniem by sie regulowało jak szybko zmiana będzie widoczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 0:48, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale to nie bedzie rasowac planet ..... to bedzie tylko "zwiekszac zloza" dla danego gracza... doliczanie bonusu bedzie sie dzialo na zywca a nie w bazie danych . zonk!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:29, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tu mi chodzi o statek. Który np. planetę 15/15 w ciągu 16h przerobi na 16/15 lub 15/16. Czyli statek taki musiałby pracować tyle godzin ile wynosi kolejny poziom bazowy dla danego surowca. Statki takie mogły by kosztować np. 10 popa. Można by było je kupować TYLKO przy określonych wielkościach popa - np. 15, 20, 25 ... Czym wyższy poziom popa tym lepsza wersja statku (np. szybciej by ulepszał planetę). Aby było ciekawiej, to pozycje tych statków zawsze byłyby widoczne, tak aby urządzać polowania na nie. Byłyby niezniszczalne, ale można by było je zdobywać na przeciwniku. Dodatkowo statki te mogły by mieć ograniczenie na max poziom do którego mogą rozbudować - mogłoby to być powiązane z wielkością popa za który zostały kupione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 1:45, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Aha
O tylu zaleznosciach to na razie mozna pomazyc .
Ale terraformera mam przewidzianego jako technologie otrzymywana za sume badan socjo-biologicznych 30.
Ale nie wiem czy az tyle funkcji bedzie mial bo to by sie pociac szlo przy pisaniu tego jas sie jeszcze z innymijednostkami wymiesza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 2:32, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
to jest przekształcenie tego MOO budujesz fabryki które zwiększają prdukcje bazową (na przykład każda o 5%)
wzór był by taki (pordukcja bazowa*(1 +5%*ilość koplań kruszcu na planecie)*populacja +1 za kazdą fabryke.
Usatnowić max ilość budynków w zaleznosci od wilekosci planety (przy okazji max popa):
budynki do wyboru:
kopalnia kuruszcu
kopalnia metalu - jak wyzej
laboratrium - popek*(1+5%*kazde laboratorium) +1 jeden za kazdego laba więcej do nauk.
domki/farmy - szybszy przysrost populacji w formule wyrzej
colony shipp przywozi 100 ludzi = 1 popek ich ilosc rosnie w skali około 5%-2% na godzien po osiągnieciu pełnych tysiąców +1 jeden do popka. W zależnosci od jakosci planety przyrost słaby/ badz niemozliwy bez farm
póżniej mozna by było dodać inne budynki. Zwiększające obrone atak itp...
Kasuje to tez problem tak duzych sum kryszczu po niedługo będą to ogromnie ilość bazowe ilosci planet mogły by byc w rozbierznosci od 1-5 z ułamkami włącznie
produkcje tez bym proponowął nieco inaczej po co to robic jak AW zmienic na sposób ciągły czyli wybierasz w co leci i to jest budowane (koleja budwania była by konieczna). Czyli na przykład niszczyciel kosztuje 200 metalu 200 kryształu. Ty masz pordukcje 10/10 to ustawiasz i po woli buduje Ci ten projekt po osiagnieciu 100% przerzuca sie na następny. Kruszec którego nie potrzeba automatycznie idzie w pieniądze. za które mozna kupic rzeczy zrobione przez innych graczy.
Dla przykładu Det buduje 2 niszczyciele i wystawia je po 300 w oknie handel pojawiaja sie oferty no i morek je kupuje a det dosatje 600 kasy.
W ten sposób rynek bedzie sie sam kreował a nie sztucznie. Oczywiscie trzeba ustawić ileś tam godzinne aukcje coby ludzie z sojuszu nie sprzedawali sobie po 1. Dobrem na ktore bedzie mozna zawsze wydac zebraną kase będą kupna nowych dziedzin nauki bądź mało opłacalne przyspiesznie budowli.
Ilos planet ograniczyc przez morale + drogie CS obnizające popka na planecie gdzie zisatły wybudowane.
Kazda kolejna planeta powoduje korupcje 1-5% którą mozna zwalczyc tylko dopowiednią stacjonującą siła na orbitach. na przykład ilosc CV/ataku (jak to sie bedzie nazywało nie wiem) na ludność musi byc powyzej 1 do 1 (obniza o 1% korupcje)
Specialne budynki (te z krzyzowania nauk) budowało by sie jak kazde inne (tyle za dłuzej) tez by zajmowały jedo miejsce na planecie.
Co wy na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarekD
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:13, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wszystko pięknie tylko uważajcie bo jak za bardzo skomplikujecie tę gre to kto bedzie grał? sami informatycy????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 9:17, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dokladnie. Nie chce robic z tego moo bo sie tylko informatycy polapia.
Z tym limite budynkow na planecie to sie jeszcze zastanowie. Chce zobaczyc co bedzie jak sie podatki wprowadzi. Bo planet tez nie chce ogranniczac... ale faktycznie cos by sie przydalo.
Nad ta kolejak prodkcji to tez myslalem. i nad handlem statkami. ale to zobaczymy. Bo chce zwby ra byla dosyc dynamiczna a to ja na pewno zwolni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:44, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz robił handel statkami, to tak zrób to na zasadzie aukcji - kto da więcej. Sprzedający wystawia towar widząc aktualna cenę - określa widełki. Kupujący określa widełkami za jaką cene chce kupić. Od momentu wydania zlecenia przez kupującego rozpoczyna się 24h aukcja. Cena co godzinę się zmienia w zależności od dodatkowych zleceń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:45, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
juz był poruszany temat z grą dynamiczną: to jest naprawde błędne ząłożenie bo 95% osbób nie ma czasu żeby sie logować co 8h a co dobpiero co 1-2h powinienieś raczej działać w drugą stone i nieco ją spowolnić.
Co do tego systemu radziłbym zmienić bo masz teraz kolejnego klona AW tylko bardziej męczącego bo zamiast produckji, 2 resurce (bardziej skomplikowanie i męczące a nadal to samo )
Co do ograniczenia ilosci planet zauważyłem ze wraz ze wzrostem robi sie budel i człowiekowi odechciewa sie grac. Jakos tak mniej utozsamia ise człowiek ze swoim imperium jaka ma 100 planet niz jak ma jedną fajną wypicowaną planetke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 10:51, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dlatego zeby zrobic fajna wypasiona to nie moze byc granic za duzych
A z dynamika gry chodzi mi o to ze jak ktos wlasnie nie ma czasu to moze wszystko szybko zrobic ... kupic flote wybudowac cos itp.
Poza tym mamy tyle planet dlatego ze mamy tyle miejsca.... ale podkreslam nie bedzie nastepnym razem tyle miejsca i trzeba bedzie ostro planetki zabezpieczac zeby nie oddac planetek gratis .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Leszko
Rozgadany
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 15:07, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie co do ilosci planet .. kiedys w moich poczatkach gralem w polska gre Dominacja .. i tam to dopiero byly jazdy jak sie mialo po 100 planet juz nie mowiac o wiekszej ilosci u lepszych graczy (skromnosc i nie pozwala sie wywyzszac ale zawsze bylem w top10:P) i przy kolejnych po prostu sie je olewalo i nawet nic sie z nimi robic nie chcialo .. obled doslownie .. jesli tutaj tak by bylo nikt by nad nimi nie zapanowal ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:36, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
granice muszą być zawsze widpczne ale trzeba dać mozliwość ich przesunięcia
Det: pisałem o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 15:52, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Teraz mamy planet od zajebania.... ale co sie dziwicie jak na paru graczy jest prawie 400 planet
W nastepnej rundzie to zmienimy i samo sie wszystko wyrowna... poza tym dowalimy pare ogranicznikow naturalnych o ktorych mowilismy (podatki, morale itp)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Tyrf
Noobs
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 16:49, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
@Leszko: tez gralem w Dominacje bardzo dawno temu jeszcze w testowej becie i jak mialem 80 planet to dalem resign to nie wyrabialem sie nawet zaby przejrzec wszysttkie planety w ciagu 1/2h (co tyle bylo przeliczenie )
ale mysle ze jak bedzie wiecej osob tutaj to moze nie bedzie az ich tak duzo na jednego gracza.. pozyjemy zobaczymy
PS. mam fajna planetke ale widze ze znalazla sie zazdrosna osoba z przeciwnego team-u i chce ja przejac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|