Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:29, 01 Paź 2006 Temat postu: Mam git pomys ł |
|
|
Mam zajebisty pomysł jak rozwiazac to ze nie wszyscy moga sie zawsze logowac i stawiac budynki, jutro go opisze bo mega pozno jest. Pozwoli na nie ciagłe logowanie sie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:29, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
no to czekamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:51, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wprowadzamy nowe nauki zwią się: optymalujzacja struktur budowlanych oraz zmniejszenie kosztów optymalizacji struktur budowalnaych (nazwy wymyślone na bierząco mozna je potem zmienić).
Nauki działają tak: pierwsza z nich powoduje że mozna ustawic kolejke budynków do budowania, kiedy zostaną spełnione warunki dotyczące jakiegoś budynku w kolejce automatycznie zostanie on zbudowany przyczym max długosc kolejki = poziom nauki.
Graficznie proponuje rozwiazac to tak zaraz koło zielonego plusika i czerwonego plusika w spisie budynków umiescic jeszcze jeden niebieski. Jego nacisnieniec bedzie umieszczało budynek w kolejce do budowania. (kolejka może sie wyswietlac na dole pod budynkami albo gdzies z boku nie istotne ).
Jednak takie budowanie bedzie miało swoje wady, koszta razy 2 albo razy 1,5 (poza punktami budowy do uzgodniena) i po to bedzie służyła ta druga nauka kazdy jej poziom -1% od kosztu budynku w kolejce.
Takie same metody bedzie mozna zastosowac także dla budowania floty czy naku, trzeba dodac tylko nauke optymalizacja budowy floty i już... co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:02, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kolejka jest dość złożona do zaprogramowania, a to ma istotny wpływ na obciążenie serwera jak będzie grało wiele osób.
Taką kolejką obecnie jest KG. To od jej poziomu zależy ile możesz wybudować, na dodatek też gromadzi zapas punktów budowy. Ja mam już spokój na 10h więc taka kolejka nie jest mi potrzebna. Pomysł z KG jest mi bardziej przy duszy, z tym że powinien być jeszcze trochę dopieszczony - ale to za jakiś czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 13:18, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Pomysł ciekawy ale musiala to by byc zawansowana technologia.
po pierwsze sporo to by procka zjadlo (przeliczanie kolejki dla wszystkich graczy co 15min i sprawdzanie czy nas stac) + nowa tabelka z kolejkami.
Poza tym chyba nie wszyscy rozumieja idei "trybkow"....
Normalnie gry maja czas budowy. Klikamy i budynek sie buduje jak sie skonczy budowa mozna kliknac nastepny... albo jest kolejka (ktora ma niewiele gier).
A ja zamiast robic kolejek troche to odwrocilem.... czas plynie a jak uzbiera sie odpowiednia jego ilosc to mozna postawic budynek (czyli na odwrot jak jest zwykle).
Co to daje? Czas moze sie gromadzic wiec go nie tracimy (zawsze sie straci miedzy budowa jednego budynku a 2 w zwyklym systemie).
Przez to mozemy odejsc na pare godzin od kompa i nie martwic sie ze sie konczy budowa i trzeba stawiac szybko nastepny budynek. Tego nie ma bo czas sie odlozy i potem na raz wybudujems 3 budynki.
A ten czas reprezetuja wlasnie punkty budowy.
2 sprawa jaka was boli to ze bardzo duzo kasy sie odklada a wy najchcetniej wszystko byscie pakowali w wydobycie... No ale skoro tyle kasy sie wam odklada to mozecie wybudowac np stocznie. I flote zaczac robic... albo wzmocnic obrone... kupic badanie.
EDIT:
KG faktycznie rzeba dopiescic... ale bardziej przylozymy sie do tego jak bedziemy miec juz 2 planete... bo na niej zupelnie bedzie to inaczej wygladalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:50, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
a nie mozna zorbic tego w taki sposób: po prostu budynek w kolejce program uznaje za juz wybudowany ale taki co zacznie działac po czasie t ( czas potrzebny do uzbierania surowaców). Dzieki temu nie bedzie trzeba sprawdzac co 15 min. Zostanie to obliczone w momęcie "wsadzenia" budynku do kolejki.
Chodzi o to ze teraz granie dla mnie jest praktycznie nie mozliwe (nie ma szans na tak czeste logowanie sie) i wiele osób logując sie po raz pierwszy uzna to samo. Grma juz pare dni i generalnie nic to nie zmieniło musze sie logowac co 3-4h a jak tego nie robie jestem mega w tyle a co za tym idzie odpadam. I juz dziekuje tracisz userów
Dlatego uwazam to za sprawę priorytetową. Z ponktu widzenia ilości grających.
Chyba help nie dochodzi do ciebie najwazniejsza rzecz (to nie ma na celu obrazi cie) bo nie miałes jeszcze tego problemu. Większość ludzi pracuje i nie ma czasu logowac sie co chwila do gry. Oczekują ze bedą sie logowac max co 8-10h (pracujący w biurach a nawet czasami raz na 12h) a ta sa uzytkownicy któży ewentualnie w przyszłosci sa wstanie zapłacić za gre.
Dlatego jak juz wspomniałem uwazam to za priorytet.
P.S. I kumam idee trybików odliczniema czasu jest tutaj moce przerobowa pochdzaca z kwatery głowniej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Morkol dnia Nie 13:56, 01 Paź 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 13:54, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ale czemu musisz sie tak logowac? nie rozwijasz KG?
na 10 poziomiej trzyma juz ponad 9h.
Poza tym to z dzialaniem po czasie wymaga i tak takich samych nakladow pamieci i obliczen bo praktycznie nic to nie zmienia.
Poza tym i tak mi sie wydaje ze gra wymaga duzo mniej czasu od innych np AW.
Nie musisz sie martwic ze odrazu ci flote rozwala bo walka trwa pare godzin. Planowanie sprawniej przebiega bo nie ma kolizji. Obrona jest duzo mocniejsza co daje pewien konfort psychiczny. Jak ktos juz bardzo zadko sie loguje to rozwija obrone i czas walki sie wydluza i ma sie wiecej czasu na jakas reakcje.
Ogolnie juz jest bardzo duzo usprawnien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarekD
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:19, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Morkol nie martw się wszystko się zrobi tylko jak się wprowadzi opcje premium, jak help zobaczy troche kasy to wszystko ruszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 19:00, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Eno za kase to ja moge i niszczyciele rozdawac .... (joke)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:13, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Z kasą to mozna ruszac jak masz 2000 userów.... i mozna inaczej to zrobic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DarkRother
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Nie 23:32, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie no na razie nie bede myslal o takich rzeczach .
Choc jak kiedys to jakies dochody przyniesie to bym sie cieszyl .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:19, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym raczej myslał zeby to frajde przyniosło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Detaus
Jebany spamer!
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:21, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Odpalisz nam działkę za pomysły ... :>
A o tym że na początku KG powinna gromadzić 6-8h to mówiłem helpowi - trochę zmienił, ale poszło to w troszkę innym kierunku. Po tych waszych wypowiedziach jestem raczej skłonny ku mojemu pomysłowi, czyli KG powinna na początku gromadzić trybiki przez 8h. Poziom KG powinien to wydłużać, tak aby najpóźniej drugiego dnia dało się osiągnąć około 10-12h
@Morkol: Uwierz, że kolejka to co najmniej 50% czasu więcej przy update co 15 minut na każdy budynek w kolejce. A po ludzku: kolejka 6 budynków, to daje czas 4 razy dłuższy dla serwera na przeliczenie. Zobacz co się działo na AW ostatnio z update - mozna było mieszać, gdyż okazało sie że przeglądarka buforuje dane, tak aby nie korzystać nadmiernie z serwera, który by nie wydalał z tak dużą ilością żądań i obliczeń - pewnie help tego jeszcze nie bierze pod uwagę, ale ten problem i u niego może wyniknąć - wtedy część pracy będzie zsyłał na przeglądarkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Morkol
Rozgadany
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:13, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
nie mniej kolejka jako dodatkowa nauka mogła by znacząca urozmaicić gre... Trzeba by dobry server wykołować... Pewnie że nam odpali zarobi ze 10 zł / 3 to bedziemi mieli po 3,33zł na miecha. Zawsze browarerk wiecej.
No i handel rynkowy by znacznie gre urozmaicił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|