FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Dokąd idziemy????
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Nowe pomysły » Dokąd idziemy????
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 18:41, 02 Paź 2006    Temat postu: Dokąd idziemy????

Trochę pomęczyłem Helpowi głowe na GG - ciekawe co z tego wyniknie. Bo wg mnie ta gra idzie donikąd - nie ma jakiś jasnych celów w jakim kierunku ma się rozwijać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 0:35, 03 Paź 2006    Temat postu:

znaczy sie???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 9:56, 03 Paź 2006    Temat postu:

To znaczy że to co Help myśli o grze rozmija sie z tym co on w niej robi. Musi chłopak przemyślec mechanikę gry, a później ja budować

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 13:40, 03 Paź 2006    Temat postu:

Az tak zle to nie jest Wink... po prostu nie chce mi sie wszystkiego liczyc bo wychodze z zalozenia ze wyjdzie w praniu i sie zmieni Smile.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 16:28, 03 Paź 2006    Temat postu:

Help - ty zacznij liczyć, a wszystko będzie robione 10 razy szybciej :>
Najpierw sie projektuje, a później programuje, gdyż programowanie jest czasochłonne. Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 21:52, 03 Paź 2006    Temat postu:

A gdziesz czasochlonne Razz...
Wszystko robie w mgnieniu oka Wink....

Zadalem sobie dzisiaj pytanie.... Po gowno jakies maxy robic do tych trybkow....

A potem mysle sobie... wiem po co.... zeby nie byli tak ze odlozy sie niewiadomo ile tych trybkow.... Ale skoro tylko po to to po gowno jakies 10h ograniczenie?!

Wiec sciagam ograniczenie.... Teraz bedzie stala 2 dniowa granica.

Czy ja zwiekszac jakimis badaniami czy poziomem KG poddaje dyskusji:


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 22:16, 03 Paź 2006    Temat postu:

Własnie zaliczyłem ostatni egzam na moich studiach, nazywał sie Projektowanie systemów informatycznych i była w nim ciekawa konkluzja:

42% systemów informatycznych wprowadzona w stanach w dużych firmach osiagneła prognozowaną skuteczność... tylko 42%...
a wiecie czemu...??? Niewłaściwa analiza potrzeb uzytkowanika.

82% kosztów w nowym systemie informatyznym to koszty zwiazanie z analizą potrzeb i celów

0k. 1% to koszty kodowania Very Happy

Daje do myslenia

PS. Lezy mi kupa surowców a nie mam jej na co wydac... tak byc nie moze...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Wto 22:52, 03 Paź 2006    Temat postu:

Mi tez lezy sporo ale o to chodzi bo zaraz je wydasz na kolony. transportery i wojo....

A co do analizy potrzeb urzytkownika to wlasnie sobie czytam bardzo ciekawa ksiazke "Nie kaz mi myslec: funkcjonalnosc stron internetowyc". Bardzo duzo wiedzy i analiz podejscia do stron internetowych od strony urzytkownika Smile...

Moze da mi cos do myslenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 1:18, 04 Paź 2006    Temat postu:

Jak będziesz miał cel, to programujesz raz, aby ten cel osiągnąć. Gdy nie masz celu, to programujesz na okrągło, aby dostosowywać projekt do zmieniających się potrzeb.

Zauważ że pierwsza wersja gry (beta 1) to całkiem co innego niż obecnie i nadal nie ma widocznego celu. Metodą prób i błędów nie będziesz w stanie szybko oszacować mechaniki gry - to trzeba policzyć.

@Morkol: Ciekawie gadasz - fajne masz studia. Ja tę prawdę znam z doświadczenia i pozwoliła mi stworzyć jeden program, który mimo prostoty bije bardziej zaawansowaną konkurencję - niestety program dość mocno się starzeje.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 1:53, 04 Paź 2006    Temat postu:

Zasadniczo to zajmuje ie ekonometrią i prognoza ale amatrosko to sie urodziłem informatykiem i dlatego wziołem sobie jako drugą specializacje informatykę ekonometryczną. Własnie zgłębiam techniki budowy stron internetowych.

A do czego ten program??? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:19, 04 Paź 2006    Temat postu:

Jak bym Ci powiedział, to byś przestał mnie lubić Very Happy Szczególnie jak jesteś mieszkańcem Lodzi, Torunia, Rzeszowa, Legnicy no i oczywiście Wrocławia i nie lubisz kasować biletów w tramwajach czy też autobusach Very Happy.

A co do gry - brak jest w niej stopera dla rozwoju - odkładanie trybików Zmusza do ciągłego rozwoju, gdyz człowiek ma taka nature że nie lubi jak coś mu zostaje niewykorzystane. Moze dać mozliwość aby za trybiki kupowac też statki - wtedy wychamuje to rozwój. Lecz nadal niektórzy będa farmili na maxa bez budowy floty.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Morkol
Rozgadany



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 12:41, 04 Paź 2006    Temat postu:

Nie kożystam z usług PKP, PKS i innego transportu publicznego mam własniego cara Razz


A ograniczenia by sie przydały zobacz jaka jest różnica pomiędzy mną a tobą...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 19:00, 04 Paź 2006    Temat postu:

W ten sposób chce udowodnic Helpowi że nie rozwijając nauki i popa (zero labów i mieszkań) moge być na topie - to jest właśnie niezrównoważenie rozwoju w grze Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pysio
Rozgadany



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 20:50, 04 Paź 2006    Temat postu:

ale jednoczesnie bardziej oplaca sie rozwijac nauke i pop... z podatkow mozesz zyc bez problemu:)))

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 21:15, 04 Paź 2006    Temat postu:

No nie mów - ja już zaczynam ignorować kasę z podatków - za to produkcję mam ciagle za małą. Mam kasę na 7me badanie, ale troszeczkę posegregowałem sobie badania i kupuje te najdroższe, dlatego jeszcze do jutra pozbieram. Mówiąc że "można żyć" masz chyba na myśli tylko to że nie brakuje Ci na budynki - a mi dodatkowo zostaje jeszcze na statki, które za około tydzień zacznę budować ... Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pysio
Rozgadany



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 21:26, 04 Paź 2006    Temat postu:

na budynki mowisz heh... teraz jak zobaczylem jaki jest max zapas punktow to kurde rzeczywiscie mi zabraknie zaczne budowac Smile tak ze szybko was dogonie:)

Pozdro:))


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarekD
Bywalec



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 21:54, 04 Paź 2006    Temat postu:

Det niekoniecznie się zgadzam z tymi labami Wink, mam produkcje dużomniejszą niż Ty a jeszcze dzisiaj Cię przegonie Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 22:37, 04 Paź 2006    Temat postu:

A ja wam jutro wieczorem pokaze potege impa stefana Wink...

Szkoda tylko ze nie gram ludzmi bo sam chcetnie bym sobie ziemie przyatakowal hehe Razz.

Co do polaczenia trybikow i kluczykow to myslalem. Ale nad sensem zastanowie sie pod koniec tej bety. Mam juz nawet 2 opcje jak to co teraz jest nie zda zadania.

Poza tym pamietajcie ze rank nie oddaje prawdziwej sytuacji. Jest zrobiony improwizorycznie i bardzo prosto. Korygowane to bedzie dopiero jak bedzie widac roznice miecy badaniami, popem i produkcja. Na tym etapie trudno to stierdzic.

Mam pytanie... Nie chce ktos z czerwonyc zmienic oboz? Bo niechcialbym zeby ta beta sie dlugo ciagnela a w takim rozkladzie sil przejecie ziemi nie nastapi za szybko... chyba ze dodam ograniczenie czasowe i czerwoni beda mogli wygrac...

Jednak wolalbym zeby udalo sie przejac ludziom planete po srogich bojach bo chce zobaczyc jak bedzie dzialac obrona i cala logika atakow i przejmowania.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 22:50, 04 Paź 2006    Temat postu:

@Darek: Faktycznie nie wiem dlaczego lecisz do góry jak szalony - zaczynam się bać o moje pierwsze miejsce, ale z tym "dziaaj" to przesadziłeś - jest między nami 1 dzień różnicy :>
PS. Już chyba wiem dlaczego się zacząłeś zbliżać - ja codziennie buduję jeden budynek za który nie dostaję punktów - ale za to ciut szybciej stawiam inne budynki

@Help: No to ja mogę zmienić obóz na ludzki :> - Ziemia szybko padnie Razz
PS. Czy to nie jest dziwne że ludzie mają atakowac Ziemię? :>


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Śro 23:12, 04 Paź 2006    Temat postu:

No chyba chca wziasc co ich Very Happy...

A tak na marginesie to ja praktycznie caly czas robie budynki co nie daja mi punktow Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 21:33, 21 Paź 2006    Temat postu:

Jakoś cicho sie tu zrobiło - no to sypnę garść uwag:
- za dużo kasy się produkuje (no ale na rynku można przehandlować)
- pop za wolno rośnie
- za drogie są porty
dla nowych planet za dużym ciężarem jest stocznia - szczególnie jak teraz wydobywa sie za mało żelaza przez buga :>


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarekD
Bywalec



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 10:39, 22 Paź 2006    Temat postu:

Det a poco Ci stocznia na każdej planecie? ja buduje stocznie dopiero na rozbudowanych szkoda kasy Wink, druga sprawa za dużo kasy??? no coty, za kase kupujesz co trzeba i przyspieszasz budowe okrętów, dla mnie kasy jest ciągle za mało, a tak wogóle to zostajesz w tyle Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Nie 12:59, 22 Paź 2006    Temat postu:

A ja zapytam co w koncu z twoim przejsciem? Bierzesz ta planete juz? Bo sie niebiescy doczekac niemoga Razz.
Czerwoni tez Twisted Evil

EDIT:

Det chyba inny cel musisz sobie znalesc bo cos mi sie widzi ze holi jest aktywny Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GROOVER
Noobs



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 13:27, 22 Paź 2006    Temat postu:

witam
to moze i ja wtrace kilka uwag
mianowicie:
choc gram ze sporym opoznieniem w stosunku do czolowki to zaczalem juz budowac flote
rzeczywiscie koszt rozbudowy nowej planety jest troche zbyt wysoki majac na uwadze niemoznosc przeslania surowcow by pomoc w rozbudowie
ale ma to tez i swoje plusy
rozbudowanie wszystkiego z mozolnym wysilkiem sprawia ze ma sie wieksza satysfakcje z tego
potrzebne jest natomiast cos w rodaju noob protection dla nowej planety poniewaz jest bardzo latwym celem do przejecia
w przypadku nowej planety zaskakujace jest dla mnie to ze koszt jej utrzymania jest wiekszy niz dochod z podatkow co sie sprowadza do ujemnego bilansu
o ile zrozumiale jest ze potrzebne jest zroznicowanie dochodu w stosunku do ilosci mieszkancow o tyle koszt utrzymania planety na starcie jest zdecydowanie zbyt duzy
proponuje by zwiekszyc koszt utrzymania poszczegolnych budynkow natomiast obnizyc koszt utrzymania planety
pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Nie 13:42, 22 Paź 2006    Temat postu:

Glownie koszty planety sa po to zeby nie brac ich na mase... pierwsze trzeba rozwinac imperium na tyle zeby bylo nas stac na rozwiniecie i utrzymanie nowej planety. Taki naturalny ogranicznik ilosci planet...

Surowiec mozna przesylac ale nie za duzo... 1 TR prewiezie 300tys populacji i po 3k kazdego surowca.

Koszt portu moze i faktycznie jest za wysoki....

To co bede chcial z nastepna beta wprowadzic to:
-zmniejszyc ilosc miejsca na planecie (i to sporo bo teraz to praktycznie jest no limited)
-wprowadzic nowe budynki ktore beda dostepne od poziomu tech.. beda kosztowac wiecej surowca i mniej trybikow.
-zmniejszyc przyrost popa od klasy i morali o polowe
-nowy typ transportu (guzik w oknie handlu) z planety na planete.... zjadalo by to jakis % przesylki jako podatek ale tylko na planety z portem.... przy tym mniejsza cena portu.

zastanawiam sie tez nad wprowadzeniem stalego przyrostu z domkow zamiast %-owego.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Nowe pomysły » Dokąd idziemy????
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group