FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Budynki
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Bugi » Budynki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Sob 1:33, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Jak na moj gust to nie ma z tym problemu... ale cos slyszalem ze inne przegladarki niz IE nie za dobrze radza sobie z CSS2 Razz... prawda to?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 8:11, 30 Wrz 2006    Temat postu:

hehehehehe - to prawda że "inne" przeglądarki nie za dobrze radzą sobie z CSS2. Wynika to ze złożoności samego CSS2. Podobno najbliżej dokończenia implementacji całości CSS2 jest Opera. Firefox też ma już dużą część CSS2 zaimplementowaną. Trzecia znana przeglądarka (czyli IE) nie radzi sobie nawet z podstawami CSS2 - gdyż nie ma zaimplementowanych nawet tych podstaw Very HappyVery HappyVery Happy - taka to "nowoczesna" przeglądarka :> IE radzi sobie średnio tylko z CSS1, a CSS2 M$ zapowiada dopiero w IE7, z tym że coś już pisali na swojej stronie - że nie zaimplementują całęgo standardu, bo jest trochę za trudno - mam tylko nadzieję że to co zaimplementują że to będzie standard obecnie dostępny, a nie ich własna interpretacja standardu - jak to w przeszłości bywało.

Ale nie o tym miało być. Znowu dostałęm dodatkowy punkt w KG.
Tu masz skopiowany żywcem opis KG:

Kwatera Główna 10
Jest sercem planety. Pozwala na budowę infrastruktury. Produkcja: +59 W magazynie: 384 Max: 383

Metal: 9850
Pracownicy: 25 tys.
Kryształ: 9850
Pkt. budowy: 383

Po wybudowaniu KG 11 mam:
Kwatera Główna 11
Jest sercem planety. Pozwala na budowę infrastruktury. Produkcja: +60 W magazynie: 1 Max: 420

Metal: 9850
Pracownicy: 25 tys.
Kryształ: 9850
Pkt. budowy: 420

Czyli błąd pojawia się co któryś poziom KG.

Proponuję tez zmienić funkcjonalność KG:
Produkcja/h (pozostaje): 49+lvlKG
Magazyn max: max(8, lvlKG)*produkcja/h
Pkt. budowy X-tego poziomu KG: 0,5*lvlKG*produkcja/h

Opisowo:
Produkcja w ciągu godziny nie zmienia sie z tym co jest obecnie. Obecnie max pojemność magazynu (wyrażone w godzinach) liczysz jako 1,5h + lvlKG/2. Po nowemu pojemnośc będzie równa lvlKG, z tym że do 8-mego lvlKG pojemność zawsze wynosi 8h (jeżeli chcesz być bardziej restrykcyjny to zmniejsz to do 6h). No i ogranicz koszt budowy kolejnych poziomów KG z obecnych 100% pojemności do 50% pojemności (jak chcesz baredziej restrykcyjnie to zrobić do zrób 75%)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DarkRother
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Węgierska Górka

 Post Wysłany: Sob 12:17, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Ale dodatkowy punkt to norma Razz....

Bo co 15min dostajesz jakas liczbe z ulamkiem i potem te koncowki sie moga sumowac i dac ci 1pkt. Chociaz sam w to nie wierze Razz...

Nie mam pojecia gdzie to moze byc... ja nie widzialem zeby mi kiedys 1 zostal po wybudowaniu KG ... teraz bede mial 11 pod wieczur to zobacze czy tez mi sie tak stanie. W kod patrzylem i nie widze nigdzie zadnego bledu... a to tylko 2 linijki sa wiec nie ma co za bardzo sprawdzac Neutral.


Wydluzylem czas z 1.5h do 3h... zobaczymy jak to bedzie i jak sie sprawdzi z nowa planeta... jak bedzie lipa sprobujemy twojego sposobu.[/i]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Detaus
Jebany spamer!



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 14:00, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Problem z tym że ja na obecnym etapie nie chce wydłużenia, bo jeszcze dłużej musze czekać na kolejne poziomy KG - a sporwadza sie to wszystko do tego że rozwój staje sie straszne powolny.

Teraz jest tak - ze produkcja surowców daje szybkie efekty. Pop rośnie jak krew z nosa - a kosztuje tyle co surowce. KG na poczatku dość łatwo sie buduje, a z biegiem czasu rośnie bardzo szybko czas budowy. I ta cena KG - równa czasowi zapełnienia w 100% magazynów - zawsze coś stracisz - a ja nie lubię niczego tracić - czuję wtedy dyskomfort - zrobiłem dobrze, a i tak straciłem. Dodatkowo dajesz tylko 15 minut na to aby wybudować KG bez tracenia punktów - ta gra zaczyna zabierać więcej czasu niż np. Ogame które uważam za rekordzistę w pochłanianiu czasu

PS. Skopałeś w KG ilośc potrzebnych punktów produkcji - mam 1410, a max w magazynie moze być 450.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum Gry atomroachescom Strona Główna » Bugi » Budynki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group